RCS-RDS incarca factura

Compania RCS-RDS in ultimul timp a tot facut anunturi privind reducerea tarifelor convorbirilor in roaming. In comunicatele de presa de fiecare data se pune accentul pe scaderea tarifelor in comparatie cu ceilalti operatori de pe piata:

1. Tarife mai mici cu pana la 26 % pentru clientii Digi Mobil, de la 1 iulie 2011

Incepand cu 1 iulie 2011, RCS & RDS va reduce tarifele valabile pentru roaming in Uniunea Europeana (UE):

- cu 26% pentru apelurile initiate, la 0,20 Euro/minut
- cu 19% pentru apelurile primite, la 0,09 Euro/minut.


2. Incepand cu luna februarie 2012, tarifele pentru convorbiri si pentru apeluri primite in roaming, in Europa, devin cu pana la 70% mai mici fata de tarifele valabile anterior.


3. RCS & RDS reduce din nou tarifele pentru roaming de la 1 iulie 2012 - doar 0,16 euro/min pentru apel intiat in UE


INSA REALITATEA ESTE ALTA:


Print-screenul de mai sus a fost facut in data de 04. Iulie 2012 pe site-ul RCS-RDS la sectiunea 'roaming'.


Astfel se poate observa ca toate comunicatele de presa din ultimii doi ani ori sunt mincinoase, ori spun adevarul incomplet. Mai mult, se incalca cu buna stiinta Directiva Comisiei Europene care prevede ca de la 1 iulie 2012 pretul maximal admis pentru taxarea unei convorbiri primite in roaming in zona Euro sa fie de 0.1500 Euro !


Cu alte cuvinte RCS-RDS incalca legea Europeana si creste preturile cu 93%


Iar neregulile privind telefonia mobila de la RCS- RDS nu se opresc aici. Iata in continuare alte incalcari flagrante al drepturilor consumatorilor:


1. Peste tot in website sunt confuzii intre convorbiri internationale (convorbiri initiate din reteaua Digi Mobil pe teritorul Romaniei avand ca destinatar un numar de telefon din afara granitelor tarii) si convorbiri in roaming (convorbiri ale unui abonat/utlizator al serviciilor preplatite al operatorului Digi mobil atunci cand acesta se afla in afara tarii si beneficiaza de serviciide comunicatii mobile oferite de un operator local).


Iata un print screen din pagina: http://www.rcs-rds.ro/telefonie-mobila-digi-mobil/servicii-optionale/roaming


Se poate observa clar ca nu este o greseala in website. Pur si simplu in aceasta companie unii oameni nu fac diferenta intre roaming si convorbiri internationale, ceea ce duce la o facturare complet eronata.


Aberatia s-ar traduce cam asa: atunci cand esti in roaming ai preturi diferite cand esti sunat !!!
Adica la Digi mobil trebuie sa cunosti toate preturile inainte de a-i raspunde cuiva. 
Alo! ANCOM sau ANPC sesizati ceva?


2. Toate preturile de pe site se refera la abonamentele cu valoare mai mare de 0 lei pe luna.
Unde sunt afisate preturile abonamentelor de tip 'Asociat' care sunt in vigoare si reprezinta grosul abonamentelor RCS- RDS, abonamente care au fost retrase in luna martie 2012 ?


3. Se stie ca RCS- RDS furnizeaza lista detaliata a convorbirilor cu doua luni intarziere in contul abonatului.
Pe site se modifica tarifele imediat ce se anunta o astfel de modificare. Unde se pot consulta tarifele anterioare pentru fiecare tip de abonament?

4. RCS - RDS nu raspunde la reclamatii / sesizari privind facturarea nici macar in limita a 30 de zile.

5. Cand se suna la Call center se anunta standard: 'aceasta convorbire poate fi inregistrata in scopul imbunatatirii...Daca nu doriti inregistrarea va rugam sa va adresati in scris prin e-mail sau fax.'
Unde se gasesc adresa de e-mail sau numarul de fax? Ca pe pagina de contact nu exista: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/contact

6. RCS - RDS nu ofera raspunsuri la sesizari in scris chiar daca tu te-ai adresat in scris.
Pentru a primi un raspuns in scris trebuie sa faci o cerere speciala numai la un centru RCS-RDS.

In concluzie, mai trebuie sa treaca mult timp pana ce Digi mobil sa fie un operator de telefonie mobila de aceeasi talie cu competitorii sai din Romania. Si aici nu ma refer la castigarea unui spectru in banda de 900MHz sau acoperirea retelei ci pur si simplu la relatia de incredere construita fata de clientii sai.

Share on Google Plus

About mine

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

  1. Nu prea e ieftina deloc firma asta de cablu! Telefonul fix se aude de multe ori cu ecouri de parca suni pe Luna,iar la mobil (Digimobil) n-au facut nici acum macar un site ca orice firma serioasa... La prepay Digimobil n-au mai adus nimic nou de peste 1 an,nu ofera mai nimic,dar taxeaza la minut si pe mobil si pe fix!Iar ca sa iti reincarci contul trebuie sa te duci cu buletinul pana la ei la sediu!Ceva ca prin 1997, dar nici macar atunci cand cartele de reincarcare tot se gaseau!N-avem in stoc telefoane, stick-uri etc etc, asta-i placa lor, ce mai economie!Sa nu mai vorbim ca nu merge decat cu telefoane in banda de 3G,ceea ce nu este normal pt un operator care se vrea a fi si de nivel national.

    RăspundețiȘtergere